اسکریپتافزونهافزونه وردپرس

افزونه Channeller ارسال خودکار مطلب به کانال تلگرام

 

افزونه Channeller یک افزونه کاربردی رایگان و فارسی می باشد که با ایجاد ارتباط میان ربات تلگرام و سایت وردپرسی به شما امکان میدهد که یک خبرنامه برای خود بسازید، لیستی از اعضا تهیه کنید و هنگام ارسال مطلب در سایت این مطلب را به همه آنها ارسال نمایید. در حالت عادی شما هر زمان که مطلب جدید منتشر میکنید باید یک نمونه از آن را نیز در کانال تلگرام بصورت دستی منتشر نمایید ولی افزونه کانال تلگرام یا همان Channeller این کار را به سادگی و از طریق یک ربات واسط برای شما انجام میدهد. قابل ذکر است این افزونه توسط برنامه نویسان ایرانی پیاده سازی شده است.

 

 

 

آموزش نصب و استفاده

  • پس از نصب و فعالسازی گزینه جدید در پنل مدیریت شما به نام “کانالر” ایجاد میگردد. با کلیک بر روی این گزینه به پنل تنظیمات افزونه منتقل خواهید شد. براساس شماره گذاری موجود در تصویر زیر به معرفی تنظیمات افزونه مدیر کانال تلگرام میپردازیم.
  1. منوی افزونه: لینک تنظیمات و سوابق در منوی پنل مدیریت
  2. Token ربات: محل وارد سازی Token ربات تلگرام (دقت کنید که این ربات باید بعنوان مدیر کانال انتخاب شده باشد)
  3. فعالسازی ثبت سوابق: در صورت فعال کردن این بخش با ارسال هر پیام به کانال زمان، نوع پیام، آی دی کانال، وضعیت ارسال یا عدم ارسال و متن ارسالی در بخش سوابق ذخیره میشوند.
  4. لیست کانال ها: در این بخش شما میتوانید آی دی کانال هایی که میخواهید پیام شما به آنها ارسال گردد را وارد نمایید، شما میتوانید بصورت همزمان پیام را به چند کانال ارسال کنید البته به شرطی که ربات شما در تمام این کانال ها نقش مدیر را دارا باشد.
  5. فعالسازی در نوع نوشته: در این بخش لیستی از نوع نوشته های موجود بر روی قالب شما نمایش داده میشود و شما میتوانید باکس ارسال پیام را برای هریک از آنها فعال یا غیر فعال کنید.
مطالب مرتبط
افزونه مگا منو وردپرس UberMenu v3.0

 

نیازمندی ها:

یک سایت وردپرسی، یک ربات تلگرام و یک کانال تلگرام

خرید و دانلود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<
دکمه بازگشت به بالا