افزونهافزونه وردپرس

افزونه پیکربندی تصویری محصولات در ووکامرس

پیکربندی تصویری محصولات در ووکامرس Reviewed by جواد on Jan 7Rating: 5.0افزونه پیکربندی تصویری محصولات در ووکامرس Woocommerce Visual Products Configurator با یک افزونه بسیار کاربردی میخوایم آشنا بشیم.با استفاده از این افزونه شما خواهید توانست به خریدار خود حق انتخاب بیشتری بدید و مشتری میتونه محصول شما رو برای خودش شخصی سازی کنه.

Woocommerce Visual Products Configurator با یک افزونه بسیار کاربردی میخوایم آشنا بشیم.با استفاده از این افزونه شما خواهید توانست به خریدار خود حق انتخاب بیشتری بدید و  مشتری میتونه محصول شما رو برای خودش شخصی سازی کنه.مثلا شما از طریق سایتتون عینک میفروشین با استفاده از این افزونه میتونید به صورت تصویری قسمت های مختلف این عینک رو با رنگ ها و جنس های متفاوت و حتی قیمت متفاوت وارد این افزونه بکنید و کاربر انتخاب کنه که مثلا فریم عینک مشکی باشه،لنز هاش آبی باشن و بعد از اینکه ترکیب مورد نظرش رو ساخت اونو سفارش بده.

برای اینکه بتونید از این افزونه استفاده کنید باید حتما افزونه ووکامرس رو نصب کنید.بعد از نصب ابتدا یک برگه بسازید و شورت کد [wpb_builder] رو وارد کنید و  برگه رو منتشر کنید. بعد از طریق تنظیمات افزونه برگه ای که شورت کد گفته شده داخلش هست رو انتخاب کنبد و تنظیمات رو ذخیره کنید.

مطالب مرتبط
افزونه نمایش اطلاعات نویسنده مطلب وردپرس WP – Author Box

خرید و دانلود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<
دکمه بازگشت به بالا