مالتی مدیا(پخش کننده)

دانلود اسکریپت اشتراک گذاری عکس Upic v2.1.2

Upic نام یک اسکریپت رایگان جهت ایجاد یک گالری تصاویر با امکانات مناسب می باشد. این نرم افزار برای ایجاد گالری تصویر می باشد که دارای ویژگی های بسیار منحصر می باشد و می تواند یک وبسایت قدرتمند را ایجاد کنید. استفاده رایگان از این نرم افزار برای وبسایت های غیرتجاری می باشد. از ویژگی های این اسکریپت می توان به محیط کاربری بسیار ساده و قوی, پشتیبانی از افزونه ها و پوسته ها و همچنین قابلیت افزودن واترمارک اشاره کرد.با ما در ادامه همراه باشید.

تغییرات در این نگارش : علاوه بر زبان فارسی ، پشتبانی از راست به چپ شدن خودکار پوسته نیز اضافه شده است. در این نگارش شما می توانید از پایگاه داده Mysql و یا Sqlite استفاده کنید. محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم سیستم ، کمک بسیار زیادی در پیشرفت سایت خواهد بود و برچسب ، دسته بندی و جستجو به کاربران کمک می کند تا به راحتی تصاویر را پیدا کنند. شما می توانید هزاران آلبوم ایجاد کنید و میلیون ها تصویر ارسال کنید. بندانگشتی بطور خودکار از تصاویر ایجاد می شود و بارگذاری سایت را بسیار سریع می کند.

 

امکانات این سیستم :

  • پشتیبانی چند زبانه

    پشتیبانی از چندین زبان از جمله فارسی ، انگلیسی ، چینی و … . توجه داشته باشید پوسته با زبان بطور خودکار تغییر می کند و مشکلی با راست به چپ شدن وجود ندارد. می توانید نرم افزار را ترجمه کنید و آن را برای ما ارسال کنید. با این کار از ما حمایت خواهید کرد.

  • خوراک و دیدگاه ها

    شما می توانید برای آلبوم ها خوراک جدا داشته باشید تا کاربران به آسانی از بروزرسانی های آلبوم آگاه شوند ، علاوه بر آن امکان ارسال دیدگاه و پاسخ به دیدگاه ها می تواند بسیار کارآمد باشد. شما می توانید هم برای تصاویر و هم آلبوم ها دیدگاه داشته باشید.

  • سطل بازیافت آلبوم ها و تصاویر

    سطل بازیافت از حذف اتفاقی تصاویر جلوگیری خواهد کرد، همچنین مکانی موقت برای نگهداری تصاویری که نمی خواهید دیده شوند می باشد. شما می توانید آلبوم ها و تصاویر خود را از درون سطل بازیافت بازگردانید و یا آنها را برای همیشه حذف کنید.

  • حق دسترسی آلبوم ها

    نمی خواهید تصاویر بطور عمومی نمایش داده شود؟ می توانید حق دسترسی آن را مشخص کنید. شما می توانید حق دسترسی را عمومی مشخص کنید که همه آن را خواهند دید و یا خصوصی که فقط شما مجاز به مشاهده آن می باشید. می توانید رمز بگذارید یا با استفاده از پرسش و پاسخ از آنها محافظت کنید! حق دسترسی آلبوم ها …

  • پشتیبانی از واترمارک تصویری و متنی

    در صورتی که می خواهید بر روی تصاویری که آپلود می کنید نمادی اضافه کنید، کافیست از پنل مدیریت آن را فعال کنید. شما هم می توانید یک تصویر را به عنوان واتر مارک مشخص کنید و یا متن را مشخص کرده و فلم مورد نظر را تعیین کنید تا واترمارک اضافه شود.

     

    افزونه ها عموماً برای افزایش امکانات می باشد و باید بطور جداگانه نصب شوند و پس از فعال سازی ، ویژگی های افزونه در قابل مشاهده خواهد بود. طراحی افزونه برای گسترش دهندگان بسیار ساده خواهد بود زیرا این نرم افزار از روش ساده ای برای طراحی افزونه استفاده کرده است، شما نیز می توانید افزونه خود را گسترش بدهید و برای شروع می توانید کدهای افزونه های موجود را بازبینی کنید و یا با استفاده از مستندات طراحی افزونه کار خو را آغاز کنید.

     

    افزونه های که در فایل فشرده توسط اسکریپت کمپ برای شما عزیزان قرار دادیم :

     

  • رونوشت تصویر

    این افزونه برای دریافت لینک های تصاویر طراحی شده است و می تواند برای دریاقت لینک های تصویر در سه قالب ، لینک ، HTML و BBCode مورد استفاده قرار بگیرد. در صورتی که می خواهید تصاویر آپلود شده را به راحتی در سایت ها و انجمن ها قرار دهید، این افرونه پیشنهاد می شود.

  • HighSlideJS

    در صورتی که می خواهید تصاویر را در صفحه آلبوم ، بدون ورود به صفحه تصویر با اندازه واقعی مشاهده کنید، این افزونه گزینه خوبی است. در عین حال این افزونه تصاویر موجود در صحه آلبوم را بطور اسلاید می تواند نمایش بدهد.

مطالب مرتبط
اسکریپت تبدیل فرمت ویدئو به صورت آنلاین php video converter

خرید و دانلود

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<
دکمه بازگشت به بالا