آموزش ها

خطای webpage has a redirect loop در بارگزاری صفحات

این عوامل شامل موارد زیر میشود که در منابع ( WordPress.org و botcrawl ) , به عنوان علت این ارور معرفی شده اند :

۱ . خطا از جانب کوکی های مرورگر گوگل کروم

۲ . ریدرکتهایی غیر از ۳۰۱ در سایت هایی با دو یا چند دامنه

۳ . اتمام منابع سرور و CPU

به نظر میرسد که هر سه مورد مذکور , هیچگونه دلیل و عامل منطقی برای متهم شدن نیستند , چرا که اغلب مراجعینی که این مشکل را دارند , اظهار کرده اند که تمامی این موارد در حالت نرمال قرار داشته و یا نرمال شده اند اما ارور webpage has a redirect loop همچنان بر جای خود باقی است و صفحات وبسایت و گاها نیز پیشخوان وردپرس با این خطا مواجه میشود . پس ایراد اصلی در کجاست و از کجا نشات میگیرد ؟

اغلب دوستان با افزونه ای به نام wp optimize آشنایی دارند . جهت آن دسته از دوستانی که آشنایی با این افزونه ندارند باید عرض کرد که این افزونه , جهت پاک و تمیز و مرتب کردن دیتابیس و بانکهای اطلاعاتی سرور , استفاده میشود تا با تمیز کردن سرور از موارد بی استفاده ( مانند پیش نویس ها و پوشه های خالی یا فایلهای ناقص و … ) , سرعت بارگذازی صفحات و کل سایت را بهبود ببخشد .

ذکر این مقدمه و تشریح و دقت نظر در کار اصلی این پلاگین ( WP-Optimize ) , کافیست تا زمانی که همه موارد مذکور در بالا , رفع اتهام شدند , متهم اصلی در بروز ارور redirect loop باشد . شواهد و اظهارات اغلب افرادی که با این ارور مواجه شده و در نهایت به پشتیبانی های وب سرور ها و هاست های خود گزارش داده و در نهایت , اختلال را از جانب سرور دانستند , نشان میدهد که این افزونه میتواند در فرایند کار خود بعد از فعال شدن در سرور , با سه احتمال , باعث بروز این ارور شود که در زیر به آن اشاره خواهد شد :

مطالب مرتبط
چگونگی انتقال اطلاعات کاربران در وردپرس با افزونه ی Cimy User Manager

۱ . اضافه کردن کدی خاص به فایلهای سایت ( که بعد از غیر فعال کردن افزونه نیز از بین نرود و نیاز به بازگردانی بکاپ تاریخهای قبل از نصب بعد از حذف افزونه باشد )

۲ . حذف مواردی خودخواسته در بانکهای اطلاعاتی , بدون اطلاع و بعد از فعال شدن

۳ . ریدایرکت بیش از حد صفحات به دلایل نامعلوم که باعث گیجی مرورگر شده و در نهایت با ارور به پایان میرسد

آنچه که در بالا به آن اشاره شد , به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی , با هدف زیر سوال بردن کار این افزونه نیست , چرا که ما به خوبی میدانیم که این افزونه وردپرس میتواند در سرعت بارگذاری صفحات وبسایت , بسیار مفید باشد . آنچه نوشته شد , احتمالی قوی در بروز این ارور در وبسایت های وردپرسی بوده با این هدف که کارکرد این افزونه از جانب متخصصین و برنامه نویسان و پشتیبانان وردپرس فارسی , مورد ارزیابی قرار گرفته و علت آن مشخص گردد . همچنین تمامی کاربرانی که با ارور redirect loop در وبسایت وردپرسی خود مواجه میشوند , بعد از غیرفعال کردن افزونه و بازگردانی بکاپ سایت به تاریخی قبل از تاریخ نصب افزونه , از چنگال این ارور خلاص شده و خود این موضوع , احتمال دخالت داشتن این افزونه را به دلایل مختلف , در بروز این ارور , افزایش میدهد .

خرید و دانلود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<
دکمه بازگشت به بالا